Przejdź do sekcji
Nagłowek strony
Szybko zapłacisz, wypłacisz i przelejesz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala płacić za zakupy i wypłacać pieniądze przy użyciu smartfona z aplikacją SGB Mobile.
Gdzie użyć BLIKA?
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Gdzie znaleźć BLIKA?
Z BLIKA możesz korzystać w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jest ona dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
Przelewaj BLIKIEM na telefon
Przelew na telefon BLIK
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
- Do 500 zł jednorazowo
Prośba o przelew BLIK
Ta opcja jeszcze bardziej ułatwi rozliczenia ze znajomymi i rodziną. Wystarczy, że wyślesz prośbę o przelew do osoby zapisanej w książce kontaktów w telefonie lub wprowadzisz numer telefonu takiej osoby, a ona zaakceptuje ją w aplikacji mobilnej jednym kliknięciem.
Jak korzystać z BLIKA?
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.
Jeśli chcesz wykonać przelew:
1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
1. Wybierz przycisk „Prośba o przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie. Prośbę o przelew możesz wysłać do kilku osób.
3. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
4. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.
5. Odbiorca natychmiast otrzyma od Ciebie prośbę. Będzie ona ważna przez 72 godziny. Przez ten czas odbiorca prośby będzie mógł ją zaakceptować lub odrzucić. Po tym czasie prośba wygaśnie.
BLIK Płacę Później
Banki Spółdzielcze SGB, jako jedne z pierwszych w Polsce, uruchomiły usługę BLIK Płacę Później, dzięki której można zrobić zakupy online i zapłacić za nie nawet do 30 dni później, bez dodatkowych kosztów.
Wystarczy wybrać BLIK jako metodę płatności i zaznaczyć opcję „BLIK Płacę Później”. Usługa działa w aplikacji SGB Mobile i pozwala klientom robić zakupy w intrenecie z możliwością odroczenia płatności.
Ile kosztuje BLIK?
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
BLIKUJ mądrze
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

